Na podlagi 16. člena Statuta Občine Sveti Jurij ob Ščavnici (Ur. list RS, štev. 1/24, 18/24) in 18. člena Poslovnika občinskega sveta Občine Sv. Jurij ob Ščavnici (Ur. list RS, štev. 1/24)
S K L I C U J E M
17. redno sejo občinskega sveta Občine Sveti Jurij ob Ščavnici, ki bo v sredo, 15.01.2025, ob 17. uri v sejni sobi Občine Sveti Jurij ob Ščavnici (P-01), Videm 14, 9244 Sveti Jurij ob Ščavnici
Za sejo predlagam naslednji d n e v n i r e d:
1. Otvoritev seje in ugotovitev sklepčnosti.
2. Obravnava in sprejem dnevnega reda.
3. Obravnava in sprejem zapisnika 16. redne seje občinskega sveta Občine Sveti Jurij ob Ščavnici.
4. Poročilo o izvrševanju sklepov občinskega sveta in opravljenih nalogah od zadnje redne seje; poročevalec Župan.
5. Obravnava in sprejem predloga Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda Osnovna šola Sv. Jurij ob Ščavnici- skrajšani postopek; poročevalec Župan in občinska uprava.
6. Obravnava in sprejem predloga Sklepa o seznanitvi z Elaboratom o oblikovanju cen storitev oskrbe s pitno vodo v Občini Sveti Jurij ob Ščavnici za leto 2024, 2025 in potrditvi cen oskrbe s pitno vodo; poročevalec Župan, občinska uprava in predstavnik pripravljalca Elaborata - JP Komunala Radgona d.o.o..
7. Obravnava in sprejem predloga Sklepa o ukinitvi javnega dobra; poročevalec župan in občinska uprava.
8. Vprašanja, predlogi in pobude članov občinskega sveta.
Člane občinskega sveta prosim, da se seje v skladu s 12. členom Poslovnika Občinskega sveta občine Sveti Jurij ob Ščavnici (Uradni list RS, št. 1/24), zanesljivo udeležite.
Župan Občine Sveti Jurij ob Ščavnici
Andrej VRZEL
dr. vet. med.