PRIJAVA ŠKODE V TEKOČI KMETIJSKI PROIZVODNJI NA PRIDELKIH, ZARADI POSLEDIC SUŠE V LETU 2017Občina Sveti Jurij ob Ščavnici obvešča, da je Uprava Republike Slovenije za zaščito in reševanje na podlagi izdelane predhodne ocene škode v tekoči kmetijski proizvodnji sprejela sklep o ocenjevanju škode v tekoči kmetijski proizvodnji zaradi posledic suše v letu 2017, s katerim je odredila, da se prične z zbiranjem vlog oškodovancev, ki so utrpeli škodo zaradi posledic suše 2017 na prizadetih območjih katastrskih občin in najbolj prizadetih kulturah.
Škodo prijavite:
- Če je na pridelkih, ki jih pridelujete škoda zaradi suše v letu 2017 višja od 30%.
- Če skupna površina prizadetih kmetijskih zemljišč, ki jih uporablja gospodarstvo, dosega ali presega 1 ha primerljivih kmetijskih površin.
Za 1 ha primerljivih kmetijskih površin iz prejšnjega odstavka se šteje:
- 1 ha njiv ali vrtov ali
- 2 ha travnikov ali ekstenzivnih sadovnjakov ali
- 4 ha pašnikov ali
- 0,25 ha plantažnih sadovnjakov, vinogradov ali hmeljišč ali
- 0,2 ha drevesnic, trsnic in matičnih hmeljišč ali
- 8 ha gozdov ali
- 5 ha gozdnih plantaž ali
- 6 ha barjanskih travnikov ali drugih površin.
Pri prijavi škode upoštevajte sledeča navodila:
1. Škodo je treba prijaviti na predpisanem obrazcu!
Obrazec 2 – »Ocena škode v tekoči kmetijski proizvodnji na pridelkih, povzročene po naravni nesreči«, lahko dvignete na Občini Sveti Jurij ob Ščavnici, Ulica Bratka Krefta 14, 9244 Sveti Jurij ob Ščavnici, ali si jo natisnete iz spletne strani občine http://www.sveti-jurij.si . Obrazcu so priložena kratka navodila.
2. Obrazec izpolnite doma!
Zaradi izredno kratkega roka in pričakovanega velikega števila vlog vas pozivamo, da obrazec izpolnite doma in ga že izpolnjenega in podpisanega oddate ali pošljete na Občino Sveti Jurij ob Ščavnici, Ulica Bratka Krefta 14, 9244 Sveti Jurij ob Ščavnici!
Vlog ne bomo uspeli izpolnjevati na občini.
Vse podatke razen »zmanjšanje letnega pridelka v %« najdete na vaši Zbirni vlogi 2017.
3. Rok za oddajo vloge je 31. avgust 2017, do 15. ure!
Izpolnjene vloge bomo sprejemali v sejni sobi Občine Sveti Jurij ob Ščavnici, od torka 22.8. do četrtka 31.8.2017, in sicer:
torek, 22. avgust, od 7:00 do 15:00
|
ponedeljek, 28. avgust, od 7:00 do 15:00
|
sreda, 23. avgust, od 7:00 do 17:00
|
torek, 29. avgust, od 7:00 do 15:00
|
četrtek, 24. avgust, od 7:00 do 15:00
|
sreda, 30. avgust, od 7:00 do 17:00
|
petek, 25. avgust, od 7:00 do 13:00
|
četrtek, 31. avgust, od 7:00 do 15:00
|
Za dodatne informacije kličite na 02 564 45 26 – Marko Čuš.
Župan Miroslav PETROVIČ l.r.