Videm 14
9244 Sveti Jurij ob Ščavnici
Občina Sveti Jurij ob Ščavnici, Ulica Bratka Krefta 14, 9244 Sveti Jurij ob Ščavnici na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO in 76/16 – odl. US), Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN in 57/11 – ORZGJS40), Odloka o načinu izvajanja obvezne občinske gospodarske javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov na območju Občine Sveti Jurij ob Ščavnici (Uradni list RS, številka 62/2016) in Odloka o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za izvajanje obvezne občinske gospodarske javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov na območju Občine Sveti Jurij ob Ščavnici (Uradni list RS, št. 66/2016) objavlja
JAVNI RAZPIS
za podelitev koncesije za izvajanje obvezne občinske gospodarske javne službe zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov na območju Občine Sveti Jurij ob Ščavnici
Uradnil list RS, številka 9/2017 - razglasni del
Pogoji, ki jih mora izpolnjevati prijavitelj: Pogoji, ki jih morajo prijavitelji izpolnjevati, in zahtevana dokumentacija o njihovem izpolnjevanju so podrobno opredeljeni v razpisni dokumentaciji in njenih prilogah.
Rok in način predložitve prijave:
Prijave morajo do roka za oddajo prijav prispeti na naslov koncedenta na način:
Navedba finančnega zavarovanja za resnost prijave in ponudbe: Prijavitelj je dolžan predložiti ustrezno zavarovanje za resnost prijave in ponudbe. Višina in oblika zavarovanja je opredeljena v razpisni dokumentaciji.
Postopek izbire:
Merila za ocenjevanje ponudb: Merilo za izbor ponudbe je ekonomsko najugodnejša ponudba. Ekonomsko najugodnejša ponudba je sestavljena iz sledečih ponderjev:
Merila so ob upoštevanju drugega odstavka 50. člena Zakona o javnem zasebnem partnerstvu navedena v padajočem zaporedju njihove pomembnosti. Podrobnejša vsebina meril in ponderiranja je opredeljena v razpisni dokumentaciji. Relativna utež posameznega ponderja bo določena v okviru konkurenčnega dialoga in pred oddajo končnih pisnih ponudb.
Odpiranje prijav: Javno odpiranje prijav po potekalo v sejni sobi na Občina Sveti Jurij ob Ščavnici, Ulica Bratka Krefta 14, 9244 Sveti Jurij ob Ščavnici, dne 27. 3. 2017 ob 10:30 uri.
Obvestilo o izidu javnega razpisa: Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od odpiranja prijav.
Zatavljena vprašanja ponudnikov in odgovori:
Vprašanja ponudnika 1
A. Podatki o prejemu vprašanj in objavi odgovorov
Datum in ura prejema vprašanj: 07.03.2017 ob 6.54 uri
Datum objave odgovorov: 09.03.2017 ob 14:55 uri
B. Vsebina vprašanj in odgovorov
Vprašanje I.
Ali dopuščate možnost uporabe lastnih zabojnikov za MKO. V primeru, da je ta možnost dopuščena nas zanima kolikšno je število lastnih zabojnikov na območju občine in ali se cena storitev javne službe v primeru uporabe lastnega zabojnika razlikuje (je nižja) od cene storitev javne službe, ko gospodinjstvo uporablja opremo izvajalca javne službe (zabojnik za MKO).
Odgovor I.:
Koncesionar je ob nastopu koncesije dolžen vsem uporabnikom znotraj cene zagotoviti vso posodo in vrečke v skladu z predvidenim standardom zbiranja komunalnih odpadkov v Prilogi 3. Možnosti uporabe lastnih zabojnikov ni omogočena.
Vprašanje II.
V razpisni dokumentaciji navajate izjeme za uporabnike, ki ne bodo uporabljali tipiziranih posod za predajo odpadkov (MKO, papirna in papirna embalaža). Navedene izjeme, ki lahko uporabljajo tipizirane vrečke izvajalca so samo izvirni povzročitelji iz gospodinjstva, do katerih ni omogočen dostop specialnega vozila izvajalca za zbiranje in prevoz teh odpadkov in lastniki stavb brez prebivališča. Drugi odstavek 25. člena Odloka pa navaja izjeme tudi za uporabo 6 kom vrečk na leto (najverjetneje mesečni obračunski volumen 40 litrov) tudi za gospodinjstva z 1 članom in gospodinjstvo, ki je na območju občine prijavljeno začasno. Ali sta ti dve izjemi upoštevani pod pogojem, da gre za gospodinjstva do katerih dostop ni omogočen s specializiranim vozilom, ali je izjema splošna?
Odgovor II.:
Izjema je splošna kar pomeni, da imajo vsi povzročitelji A iz Priloge 1 (uporabniki, ki izpolnjujejo pogoje za 40l obračunski volumen) vrečke in ne posod.
Vprašanje III.
Koliko večstanovanjskih objektov je v občini in kako se upošteva obračunski volumen za te objekte in kakšne posode (po volumnu) se bodo pri teh večstanovanjskih dejansko uporabljale?
Odgovor III.:
Na območju občine je manjše število večstanovanjskih objektov, skupaj 6 z vsaka po enim vhodom v katerih živi skupaj 66 prebivalcev v 30 stanovanjskih enotah. Minimalni volumen na osebo oz. stanovanjsko enoto je 40 litrov kar pomeni, da je pri vsaki večstanovanjski enoti na vsak vhod potrebno predvideti skupne večje zabojnike enakega ali večjega volumna kot je število prebivalcev * 40 + 40 litrov na stanovanjsko enoto brez prebivalca.
Vprašanje IV.
Ali se bo po izgraditvi in aktiviranju ZC (z začetkom leta 2019) dodatno uvedla cena javne infrastrukture in bo ta potrjena s strani občine?
Odgovor IV.:
Ob aktiviranju ZC bo uvedena nova cena, ki jo bo ponudnik oddal že ob oddaji ponudbe v drugi fazi in bo vključevala tako stroške izvajanja storitev kot stroške javne infrastrukture.
Vprašanje V.
V razpisni dokumentaciji navajate, da mora gospodarski subjekt, ki nastopa v prijavi, izdelati Program ravnanja z ločeno zbranimi frakcijami in da mora program med drugim vsebovati tudi podatke o lokacijah zbiralnic ločenih frakcij (ekološki otoki). Prosimo za te podatke za izdelavo tega programa.
Odgovor V.:
V programu ni potrebno definirati lokacij zbiralnic ločenih frakcij. Ob izdelavi programa je potrebno upoštevati zgolj dejstvo, da bo na območju občine 16 zbiralnic, ki bodo določene na način kot je navedeno v prilogi 3 (***).
Vprašanja ponudnika 2
A. Podatki o prejemu vprašanj in objavi odgovorov
Datum in ura prejema vprašanj: 13.03.2017 ob 13.50 uri
Datum objave odgovorov: 16.03.2017 ob 14:55 uri
B. Vsebina vprašanj in odgovorov
Vprašanje I.
Zavezujete nas, da je v prvih letih veljavnosti koncesije (predvidoma do konca leta 2018) predvidena uporaba zbirnega centra, ki ga je dolžen zagotoviti koncesionar. Praviloma z začetkom leta 2019 pa je koncesionar dolžen prevzeti v poslovni najem nov zbirni center, ga ustrezno opremiti ter zagotoviti njegovo delovanje do konca trajanja koncesijske pogodbe.
Zbirni centri so po obstoječi zakonodaji v lastništvu koncendenta, torej občine, ki podeljuje koncesijo. Kako si torej razlagate pogoj, s katerim se izvajalca, koncesionarja zavezuje k izgradnji zbirnega centra, ki ga je do konca leta 2018 dolžan zagotoviti koncesionar?
Odgovor I.:
Koncedent vezano na zastavljeno vprašanje pojasnjuje, da POGOJ 7 "Zbirni center" ne zahteva od koncesionarja, da za obdobje do konca leta 2018 izgradi nov lasten zbirni center, temveč, da ima tega zagotovljenega, na primer v souporabi ali najemu ali na kakršnikoli drugi pravni podlagi, iz katere izhaja, da ima koncesionar pravico odlaganja odpadkov.
Vezano na zbirni center, ki bo v lasti koncedenta in ga bo koncesionar pričel uporabljati za odlaganje odpadkov predvidoma z letom 2019 pa koncedent pojasnjuje, da je predvideno, da bo izbrani koncesionar tega ustrezno opremil in vzdrževal ter za čas sklenjene koncesije z njim upravljal, vse nastale stroške iz tega razloga pa koncesionar vključi v ceno ravnanja s komunalnimi odpadki, ki jo plačujejo povzročitelji komunalnih odpadkov, skladno z republiškim predpisom o oblikovanju cen javne službe varstva okolja.
Vprašanja ponudnika 3
A. Podatki o prejemu vprašanj in objavi odgovorov
Datum in ura prejema vprašanj: 17.03.2017 ob 11.38 uri
Datum objave odgovorov: 17.03.2017 ob 21:55 uri
B. Vsebina vprašanj in odgovorov
Vprašanje I.
Stran 3: Kje je mesto »predaje« odpadkov Centru za ravnanje z odpadki Puconci d.o.o. ?
Odgovor I.:
V zvezi z vprašanjem 1. koncedent pojasnjuje, da je kot mesto predaje predvideno, da se odpadke predajo na Centru za ravnanje z odpadki Puconci d.o.o., Vaneča 81/B, 9201 Puconci.
Vprašanje II.
Odgovor II.:
V kolikor bo prijavitelj obrazce izpolnjeval ročno, bo koncedent upošteval, da je zahteva izpolnjena, v kolikor bo prijavitelj vse obrazce na CD/DVD (ali USB ključku) predložil v skenirani pdf obliki. V kolikor bo torej prijavitelj obrazce izpolnjeval ročno, mu teh ni potrebno predložiti v formatu .doc.
Vprašanje III.
Obrazec št.2: Pogoji za unovčenje menice so po našem mnenju neprimerni, predvsem: "Če ponudnik v določenem roku ne predloži zahtevanih stvarnih dokazil za navedbe v prijavi". Če naročnik zahteva dokazila, ki jih ponudnik ne more priložiti ali jih priložiti v zahtevanem roku ali dokazil ne priloži, mora naročnik ponudnika izločiti iz nadaljnjega postopka, ni pa to podlaga unovčenje garancije za resnost ponudbe. "Če ponudnik ne soglaša z odpravo napak v ponudbi" – kaj, če se ponudnik ne bo strinjal odpravo »napak«, kot si bo to zamislil naročnik (npr: v ponudbi bo cena 10 * 50 = 400; naročnika pa bo enostransko hotel popraviti napako v 10 * 40 = 400 namesto v 10 * 50 = 500) ? Popravek računske napake je namreč možen le ob soglasju ponudnika. Če ponudnik na popravo napake ne pristane, pa lahko naročnik ponudbo izloči, ne pa tudi unovči bančne garancije. "Če na zahtevo koncendenta ponudnik ne predloži podaljšanja prijave" – podaljšanje prijave je diskrecijska pravica ponudnika. Ponudnik v prijavi ponudi rok veljavnosti ponudbe, kot se to zahteva. Če ponudi krajšega, se ponudba takega ponudnika mora izločiti (brez unovčenja garancije). V kolikor pa ponudnik prijave na prošnjo naročnika ne podaljša, garancije ni moč vnovčiti. Npr. zgodi se lahko, da se postopek izbire vleče tudi več let. Cene oz. rešitve iz prijave ponudnika tako dolgo ne morejo ostati enake in zato je ponudnikova diskrecijska pravica ali se odloči za podaljšanje prijave ali ne. Če prijave ne podaljša na zahtevo naročnika, lahko naročnik tako ponudbo zgolj izloči iz postopka, ne pa tudi unovči garancijo. Predlagamo, da se navedeni pogoji za unovčenje garancije izvzamejo oz. spremenijo.
Odgovor III.:
Ob upoštevanju zastavljenega vprašanja bo koncedent spremenil unovčitvene razloge navedene v Obrazcu številka 2, skladno s predlaganim. Popravek obrazca je objaviljen v prilogah na koncu te spletni strani. Koncedent poziva vse potencialne prijavitelje, da pri oddaji prijave v polnosti upoštevajo predmetno dodatno pojasnilo in popravljen obrazec. V kolikor prijavitelj v prijavi ne bo priložil popravljenega obrazca, bo koncedent takšno prijavo izločil iz nadaljnjega postopka.
Vprašanje IV.
Obrazec št. 4: Pogoj v drugi alineji, da ponudnik ne bo imel do koncendenta predmetnega razpisa nobenega odškodninskega zahtevka, če ne bo izbrani kot najugodnejši prijavitelj, ni ustrezno definiran. Naše mnenje je, da naročnik ponudniku z izjavo ne sme odvzeti pravnega varstva in možnosti uveljavljanja odškodnine v primeru, da ponudnik ugotovi (in mu je s sodbo priznana) kršitev pravic v postopku podelitve koncesije.
Odgovor I.:
Ob upoštevanju zastavljenega vprašanja bo koncedent spremenil izpostavljeno alinejo v Obrazcu številka 4, na način, da se ta sedaj glasi da "v primeru ustavitve postopka, zavrnitve vseh prijav ali odstopa od izvedbe javnega razpisa ne bomo zahtevali povrnitve nobenih stroškov, ki smo jih imeli s pripravo dokumentacije". Popravek obrazca je objaviljen v prilogah na koncu te spletni strani. Koncedent poziva vse potencialne prijavitelje, da pri oddaji prijave v polnosti upoštevajo predmetno dodatno pojasnilo in popravljen obrazec. V kolikor prijavitelj v prijavi ne bo priložil popravljenega obrazca, bo koncedent takšno prijavo izločil iz nadaljnjega postopka.
Vprašanje V.
Obrazec št. 9 (potrdilo o opravljenem delu): Kaj pomeni, da bo koncendent upošteval zgolj »..izključno zaključene posle«, kot navedeno v točki 1. obrazca? Ali to pomeni, da obstoječih koncesij, ki jih ponudnik še vedno izvaja (in torej še niso zaključene po pogodbi), naročnik ne bo štel kot referenčne posle?
Odgovor V.:
V zvezi z zastavljenim vprašanjem koncedent pojasnjuje, da bo kot zaključen posel upošteval vsak posel, ki je bil v predvidenem referenčnem obdobju (v zadnjih 5 letih), zaključen na način, da je bil zaključen postopek oddaje naročila ali podelitve koncesije ali drugačne podelitve pravice za izvajanje istovrstne storitve in je bila sklenjena pogodba ter se je posel izvajal v takšnem obsegu, da so bile že izvedene in obračunane storitve v višini, ki je zahtevana s POGOJEM 1 (skupna vrednost vseh referenčnih poslov je najmanj 1.500.000,00 EUR brez DDV). Ob upoštevanju navedenega bo koncedent upošteval tudi obstoječe koncesije, ki se še vedno izvajajo, pri katerih pa mora biti izkazano v kolikšni vrednosti so bile storitve že izvedene. Za izpolnjevanje pogoja je namreč bistveno, da je vrednost izvedenih storitev (v okviru najmanj treh referenčnih poslov) dosegla ali presegla 1.500.000,00 EUR brez DDV.